Advertis reprezentuje Mazowsze w Brukseli z okazji 10-lecia Polski w UE

Grupa Advertis, specjalizująca się w projektowaniu i kompleksowej realizacji elementów komunikacji wizualnej marki, jako jedyny podmiot komercyjny, reprezentowała Mazowsze podczas Prezentacji Polskich Regionów z okazji dziesięciolecia naszego wejścia do Unii.

Wraz z Centrum Badań Kosmicznych PAN oraz gminą Sierpc, Advertis został wybrany do udziału w wydarzeniu, jako przykład najbardziej efektywnego wykorzystania środków unijnych.

Pod hasłem "Together we are”,  17 maja na Esplanadzie Solidarności przy Parlamencie Europejskim w Brukseli odbyły się interaktywne prezentacje polskich regionów. Każdy z nich stworzył swoje stoisko w oparciu o jedną z dziedzin: turystyka, innowacyjność, kultura i design. Do przygotowania prezentacji regiony zaprosiły też swoich przedstawicieli – firmy i instytucje, które w najbardziej efektywny sposób wykorzystały środki unijne na rozwój i realizację projektów.  Mazowsze podobnie jak m.in. Wielkopolska i Górny Śląsk, przygotowało stoisko dotyczące innowacyjności, a od jego realizacji zaprosiło Centrum Badań Kosmicznych PAN, gminę Sierpc oraz firmę Advertis.

Grupa Advertis była obecna w Brukseli, jako jedyny podmiot komercyjny wśród reprezentantów Mazowsza. Firma, która specjalizuje się  w realizacji m.in. reklamy zewnętrznej, systemów informacji wizualnej,  aranżacji  przestrzeni komercyjnych,w latach 2009-2013 wykorzystała unijne środki na budowę nowej siedziby oraz wyposażenie nowoczesnego parku maszynowego. Dzięki temu przedsiębiorstwo osiągnęło całkowitą niezależność od podwykonawców, która wraz z wszechstronnym zapleczem projektowym i produkcyjnym pozwoliła mu dalej się rozwijać, a w konsekwencji wejść do czołówki swojej branży.

Grupa z sukcesem wykonała szereg projektów dla największych polskich i światowych marek takich jak: Medicover, Unilever, Warta, Jeromino Martins Polska, Kulczyk investment. Aktualnie Advertis przygotowuje ponad 100 elementów ekspozycji do wystawy stałej w podziemiach Muzeum Historii Żydów Polskich, której otwarcie zaplanowano w październiku.

Myślę, że koncepcja stoiska, które miało połączyć tradycję (Centrum Kultury i sztuki Sierpc) z nowoczesnością ( Centrum badań kosmicznych) i designem, który miał pokazać Advertis bardzo dobrze się sprawdziła i przyciągnęła wielu odwiedzających. Udział w imprezie z innymi firmami z całej Polski, których produkty czy osiągnięcia zostały wyróżnione, jako najciekawsze z beneficjentów środków z funduszy UE to wielka przyjemność i nobilitacja – podkreśla Paweł Gardasiewicz, prezes Advertis.